Muhammad Safuan Nuriman bin Muzafar ;)



See ! Baju yang kotak kotak yang ade lesung pipit tu. haa ! comel kan dia ? ekekek. Ok. Tu lah dia Muhammad Safuan Nuriman bin Muzafar. hewhew. K. Dia saya punya ! Jangan kacau dia. Umur dia 17 tahun hee :D Tahu.103n ni SPM and saya pulak PMR lol. same same exam. k.
 I'm taken rite now ;) Tarikh 6.6.2013 hari tu. Pukul 4.14 pm. heee :D Sayang dia sangat sangat ! sangat ! sangat ! dan sangat ! Dia gile, dia comel, dia handsome, dia bangang, dia semuanyaaaa. Dia budak voka and  ambil bahagian Kontraktor. katakoooo ! Dia nak jadi arkitek auwww ~ i hope so xD  hahaha ! k. 
Act, dia on crush dekat EX dia tapi dia minta couple dekat saya ? haha ! Motif ? huhu. Then bile dia dah terangkan semua tu, saya cuba untuk sabar and tahan sakit hati. lulz. Yelah dah crush kan mesti la kene sabar ;D Dia nak saya sebab dia ckp dia sayang saya and dia nak lupakan EX dia. haha ! 
Sakit gile hati bile dia ckp macam tu. Then bile fikir fikir balik, saya pon nak cuba lupakan memori saya dengan EX saya and mulakan memori baru ;) Saya accept dia and dia happy gile dohhhh ! hahahah. k. k. k. Tak tahu nak cakap ape dah. Sayang dia sangat sangat ;) k. 
haha. Okey That's all for today. Ayat dekat atas tu gentle merapu xD Hope korang faham xD Ok. Assalamualaikum ;)


Penat Menaip by Umi Cocomel x'P

No comments:

Post a Comment

:)